Tuesday 30 September 2014

Anda ibu bekerjaya yang sangat sibuk, inginkan masa bersama keluarga,disini ada jawapannya

Teks: Huzaimah Basar
Gambar: website efficient2me.com


Assalamualaikum,

Pada hari ahad yang lepas saya mengikuti seminar "Lovely Moms Get Together" anjuran Komuniti Lovely Life. Ini adalah kali kedua saya mengikuti seminar yang dianjurkan oleh komuniti Lovely Life.

Antara pengisian seminar adalah mencari  kehidupan yang bahagia. Apabila hidup kita gembira, pasti mudah mencapai kebahagiaan. Kesedihan mengajar erti kehidupan.

Di seminar ini juga Pn Husna Harun daripada efficient2me telah berkongsi bagaimana untuk mempunyai masa yang berkualiti. 

Dilema seorang ibu yang paginya bekerja untuk mencari rezeki dan malam pula menguruskan tugasan dirumah. Kesibukan rutin harian keluarga dan kerjaya mengakibatkan ibu-ibu terkejar-kejar untuk menguruskan segala urusan. Kadang kala tiada masa untuk memasak, mengajar anak-anak, rumah pula bersepah, pastinya menmbah serabut di kepala. Kesudahannya tiada masa berehat untuk diri sendiri.



Efficient2me dapat mengatasi masalah ibu-ibu sekalian dengan online programnya " Tukar Rutin untuk Lebih Masa". Layari website untuk maklumat lanjut websitewww.efficient2me.com.

Program ini mengandungi 5 module serta lebih 50 video dengan plan tindakan yang boleh dihabiskan selama 2 hari. Selepas itu bolehlah ibu-ibu mencapai matlamat yang difokuskan kepada matlamat peribadi seperti menguruskan badan, mendidik anak, memasak 2 kali sehari, keluar berdua dengan suami, berhobi dan sebagainya.

Antara kandungan Module adalah:
Module 1 : Kesempitan Masa dan Penyelesaian
Module 2 : Akan ku Capai Segala Impian!
Module 3 : Aku nak jadi SuperMommy!
Module 4 : Revamp Your Routine in 2 days!
Module 5 : Revamp Satu Family dan Didik Anak

Harga untuk program "Tukar Rutin untuk Lebih Masa"  adalah RM170. Ebook serta lebih 50 video disediakan serta pemantauan secara online iaitu melalui email.
Berminat sila email ke huzaimahbasar@gmail.com 
Waatsup ke no 0193361441


No comments: