Tuesday 9 September 2014

Baby Eat by Justlixa, Makanan Bayi dan Kanak-kanak

Teks: Huzaimah Basar
Gambar: Koleksi Peribadi




Jam loceng kami diwaktu pagi. Sepanjang perjalanan dari Jerantut ke Shah Alam, Si kecil kami sudah lena seawal jam 6 petang. Seawal jam 6 pagi sudah bangun. Bangun pagi dengan muka yang ceria, menandakan cukup tidur dan puas bermain. Mandi di awal pagi, pilih pakaian sendiri, pakai baju dan seluar sendiri. Kebiasaan si kecil kami akan makan pagi. Kini tugasan pagi saya berkurangan dengan adanya Baby Eat by Justlixa. Sarapan pagi ini di beli secara online di Baby Eat by Justlixa iaitu pakej C. 

Pertama kali mencuba, separuh juga habisnya. Sebagai seorang ibu, makanan yang seimbang untuk si kecil menjadi ke utamaan. Baby Eat by Justlixa telah memudahkan tugasan di pagi hari seorang ibu dan makanan yang disediakan menepati kehendak ibubapa yang sangat prihatin terhadap kandungan sesuatu makanan tersebut. Apa yang penting makan tersebut seimbang dan berkualiti. Jika anak anda mengalami alahan makanan, anda boleh meminta pandangan  dengan Baby Eat by Justlixa. Selain itu
Baby Eat by Justlixa juga menyediakan makanan organik bergantung kepada permintaan pelanggan.

Bagi ibu-ibu yang sangat sibuk dan tidak dapat menyediakan makanan untuk anak anda, Baby Eat by Justlixa dapat membantu anda. 


No comments: