Tuesday 13 October 2015

Marmet

Teks: Huzaimah Basar
Gambar: Koleksi Peribadi



Hari minggu yang lepas, banyak aktiviti di luar. Chek up Hanzalah untuk 4 bulan dan mengambil vaksin pneumococcal. Vaksin ini adalah vaksin yang tidak wajib di ambil tetapi disarankan oleh doktor. Vaksin ini perlu dibayar sendiri oleh ibubapa. Harga di DEMC RM250. Hospital serta klinik swasta yang lain juga ada membekalkan vaksin ini. Boleh bertanya dahulu stok serta harga.

Umi mengenakan T-shirt Kimono Aqeela. Sesuai untuk aktiviti santai, ke pejabat mahupun aktiviti formal. Harga RM56

Selepas urusan di hospital selesai, saya sekeluarga ke kenduri kahwin kawan sepejabat saya di Senawang. Oleh kerana keletihan, saya hanya marmet selama 5 minit untuk create demand. Saya marmet menggunakan cawan kerana bukaan yang luas. Apabila marmet susu tidaklah terpecik ke luar. Bagi saya menggunakan cawan lebih mudah. Hasil EBM sedang merudum disebabkan demam. Oleh itu usaha berganda diperlukan untuk memenuhi demand bayi.  



Aqeela Nursing Wear Collection RM54



Mayla Dress RM129



Set Bacalah Anakku RM40

Pakej Asas Al-furqan RM58
Berminat dengan produk kami? Waatsup "nama Produk" ke 0193361441


No comments: