Thursday 17 July 2014

Koleksi Lebaran Rucimodish

Teks:  Huzaimah Basar
Gambar: Ruccimodish

Assalamualaikum,

Lebaran tahun ini, saya tekad untuk membelikan suami baju melayu melalui online sahaja. Menjimatkan masa, serta dapat mengurangkan keletihan berjalan di butik ataupun kedai. Lagipun kami tidak beberapa gemar berada di tempat yang ramai orang. 

Oleh sebab itu saya mengambil keputusan untuk membeli secara online sahaja. Suami saya memberi cadangan agar baju melayu berkenaan mempunyai butang agar tidak perlu untuk mencari butang baju melayu. Selain itu dapat mengurangkan keciciran butang baju melayu ketika membasuhnya.

Selain itu, baju melayu tersebut haruslah kelihatan santai dan kasual. Tidak perlu sepasang dengan seluar untuk mengelakan pembaziran. Kebiasaanya seluar baju melayu hanya di pakai pada pagi lebaran sahaja.

Setelah berbincang dengan suami, bermula pencarian melalui google dan laman sosial. Saya terjumpa instagram Ruccimodish yang mana menepati kreteria yang di kehendaki oleh suami. Harga nya juga berpatutan. Kain baju melayu keluaran Ruccimodish amat selesa dan sejuk, sesuai dengan cuaca di Malaysia. Butang baju melayu juga amat menarik dan mudah digunakan. 

Terdapat juga pakaian sedondon suami dan isteri. Lebih mengujakan lagi, jubah Ruccimodish nursing friendly, sesuai untuk ibu menyusu.

Jika anda peminat jubah lebih lagi untuk nursing, layari Ruccimodish   untuk pembelian.







No comments: