Thursday 11 February 2016

Cara Mengatasi Sindrom salah Letak Barang

Teks: Huzaimah Basar
Gambar: Koleksi Peribadi.


Cuti perayaan Tahun Baru Cina, kami sekeluarga pulang ke kampung Encik Suami. Apabila berada di kampung, kumpul beramai-ramai sambil berborak-borak. Macam biasa "handphone" juga sentiasa di sisi. Anak pula macam-macam ragam. Si kakak yang menghiburkan hati mak tok dan Tok Aki. Adik juga tidak kurangnya menunjukan kecomelannya.

Lama sudah saya perhatikan, selalu sangat saya tercicir "handphone". Melayan anak di ruang keluarga, tiba-tiba tetamu datang. Meraikan tetamu pula di ruang tamu. Sudahnya "handphone" tidak diketahui letak di mana.

Jadi hari ini saya terfikir pakaian memainkan peranan. Pakaian yang berpoket sesuai untuk meletakan "handphone". Walaupun terasa berat di sisi, tetapi dengan berpoket "handphone" ataupun barangan kecil lain tidak mudah tercicir. Tidak perlu lagi "miss call" untuk mencarinya. 

Pakaian daripada Aqeela sesuai sangat dipakai apabila berada di kampung. Walaupun material t-shirtnya mudah pudar apabila dibasuh berulang kali, Aqeela mempunyai t-shirt untuk ibu menyusu yang mempunyai "inner" untuk melindungi aurat si ibu.


Koleksi T-shirt menyusu Aqeela yang dibawa ketika pulang ke kampung



Boleh waatsup ke no 0193361441, nanti saya akan bantu anda untuk mendapatkannya.





No comments: